Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Relácia Parlamentné voľby 2023 bola vo štvrtok 21. septembra druhou predvolebnou diskusiou lídrov, ktorú JOJ Group vysielala simultánne na TV JOJ a JOJ 24.
Spravodajská televízia JOJ 24 s reláciou zopakovala svoj úspech zo stredy, keď znova prekonala svoju konkurenciu a celkovo včera vyhrala spravodajský trh v univerzálnom aj mladšom publiku, v hlavnom vysielacom čase, aj celodenne. V CS 12+ v prime time dosiahla 0,33 % rating a 2,34 % podiel, celodenne si vyslúžila 1,10 % sledovanosť a 2,90 % podiel. V obchodnej cieľovke si pripísala celodenný rating 0,15 % a share 1,60 %, v hlavnom vysielacom čase 0,59 % sledovanosť a 2,2 % trhový podiel.
Stanica JOJ 24 mala v čase vysielania relácie 1,5 % sledovanosť a 4,0 % podiel na trhu, pričom zaujala až 206-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch 12+).
Na stanici TV JOJ dosiahla diskusia lídrov včera večer až 7,5 % sledovanosť a 19,9 % trhový podiel so zásahom až na 857-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V rámci komerčného publika zaujali Parlamentné voľby 2023 až 377-tisíc divákov (AvRch 12-54).
Diváci mali možnosť sledovať atraktívnu diskusiu opäť nielen v lineárnej televízii, ale aj prostredníctvom online streamu, ktorý zaznamenal až 65-tisíc pozretí.