Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group uzavrela aj ďalší úspešný týždeň ako trhová jednotka v hlavom vysielacom čase, keď v nedeľu 24. septembra dosiahla vynikajúcu sledovanosť, až 12,0 % a 28,3 % podiel v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ si ako líder v prime time včera vyslúžila 8,8 sledovanosť a 20,8 % trhový podiel v CS 12+.
Najsledovanejší nespravodajský program JOJky a zároveň TOP show tejto jesene z ponuky všetkých slovenských televízií si získava priazeň čoraz väčšieho publika – Česko Slovensko má talent si včera zaplo až 666-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) a dosiahla dosiaľ najvyššiu sledovanosť v univerzálnej aj v obchodnej cieľovke. V CS 12+ včera porazila konkurenciu s až 8,8 % sledovanosťou a 22,4 % podielom, v CS 12-54 si pripísala 6,7 % rating a 23,2 % share.
Talent včera večer bezkonkurenčne valcoval trh vo všetkých relevantných cieľových skupinách. Najviac divákov bolo v mužskej cieľovke 35-44 s až 10,3 % sledovanosťou a nadpriemerným 27,0 % podielom. Zo ženských skupín to boli včera diváčky v CS 45-54 s 8,9 % ratingom a 19,8 % podielom na trhu.
Prvé priečky TOP rebríčka sledovanosti TV JOJ v uplynulom týždni obsadili jej večerné spravodajské relácie – Noviny TV JOJ, Najlepšie počasie a KRIMI – ktoré boli najsledovanejšie v nedeľu 24. septembra. Hlavná spravodajská relácia JOJky dosiahla včera až 10,5 % sledovanosť a 24,2 % podiel, predpoveď počasia mala 10,1 % sledovanosť a 22,9 % podiel a KRIMI si vyslúžila až 9,4 % sledovanosť a 22,5 % podiel na trhu.