Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Pozrite si tiež prehľad TOP 25 najsledovanejších programov na TV JOJ v roku 2023.
Posledný týždeň roku 2023 uzavrela JOJ Group ako celodenná trhová jednotka v CS 12+, keď v týždennom priemere dosiahla 24,4 % podiel na trhu
a 5,5 % rating. TV JOJ bola lídrom slovenských staníc v hlavnom vysielacom čase, s 8,3 % sledovanosťou a 18,5 % podielom (týždňový priemer v rámci univerzálneho publika).
V piatok 29. decembra boli absolútnym TOP programom dňa Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo až 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahli až 10,3 % sledovanosť a 23,6 % podiel. Druhé miesto v rebríčku obsadili KRIMI s 10,2 % sledovanosťou a 23,8 % podielom na trhu.
Najsledovanejším nespravodajským programom piatka z ponuky všetkých slovenských televízií boli hokejové MS juniorov – tretiu tretinu víťazného zápasu slovenských reprezentantov proti Nórsku si na JOJ Šport nenechalo ujsť až 439-tisíc divákov, čím dosiahla až 9,6 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný, až 34,4 % podiel na trhu v CS 12+. V obchodnej cieľovke bol hokej TOP programom dňa spomedzi všetkých programov a vyslúžil si až 8,9 % sledovanosť a vynikajúci 40,0 % podiel.
V sobotu 30. 12. si najviac slovenských divákov starších ako 12 rokov pozrelo opäť Noviny TV JOJ, ktoré si pripísali 10,1 % sledovanosť a 24,6 % trhový podiel.
Najsledovanejším nespravodajským programom univerzálneho publika bol film Ledviny bez viny, ktorý si na JOJke pozrelo až 404-tisíc divákov a dosiahol tak sledovanosť 8,8 % a podiel na trhu 21,0 %. Premiéra českej komédie bola zároveň TOP nespravodajským programom soboty aj pre mladších divákov, keď si v komerčnej cieľovke vyslúžila 7,1 % rating a 22,1 % share.
Aj v posledný deň uplynulého roka si diváci nenechali ujsť juniorské MS v hokeji na JOJ Šport – zo zápasu s USA bola najsledovanejšia druhá tretina, ktorú
si pozrelo až 510-tisíc divákov v CS 12+ a dosiahla vysokú sledovanosť, až 11,1 % a nadpriemerný podiel na trhu, až 33,7 %! Ešte vyšší výkon dosiahol hokej v rámci mladšieho publika – až 41,0 % podiel na trhu a 10,9 % sledovanosť.
Silvestrovský večer sa na JOJke niesol v znamení zábavy a tých najlepších vtipov. Špeciálne Inkognito Silvester si nenechalo ujsť až 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov, zábavná show dosiahla 9,6 % sledovanosť a 19,0 % trhový podiel. Prelom starého a nového roka strávilo takmer 400-tisíc slovenských divákov v spoločnosti TV JOJ a jej novej relácie Vtip za stovku – najvtipnejší Silvester, ktorá dosiahla 8,6 % sledovanosť a 18,9 % podiel v CS 12+.