Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v stredu 10. januára lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou, až 12,0 % sledovanosťou a 29,4 % podielom v rámci univerzálneho publika. Samotná stanica TV JOJ bola včera najsledovanejšou slovenskou stanicou v prime time s 9,0 % sledovanosťou a 22,1 % podielom na trhu.
Na vlnách Jadranu je šesťdielna séria zaliata letným slnkom a osviežujúca pohľadom na jadranské more, plná kriminálnych prípadov, napätia, drámy, ale aj lásky a humorných situácií. Premiéru seriálu si včera slovenskí diváci nenechali ujsť, zaplo si ju až 655-tisíc divákov starších ako 12 rokov! Seriálová novinka sa stala TOP nespravodajským programom dňa v CS 12+ a tiež najsledovanejším nespravodajským programom hlavného vysielacieho času pre mladšie publikum v CS 13-55.
Prvý diel Na vlnách Jadranu včera na TV JOJ dosiahol skvelú 9,8 % sledovanosť a 24,0 % trhový podiel v rámci univerzálneho publika a 6,1 % rating a 20,9 % share v komerčnej cieľovke.
Najsilnejšou cieľovou skupinou Na vlnách Jadranu boli včera muži vo veku 45 až 54 rokov s vynikajúcou sledovanosťou, až 12,3 % a podielom 24,6 %.
Zo ženských cieľoviek bolo najviac diváčok takisto v CS 45-54 s 12,1 % a ešte vyšším trhovým podielom, a to až 26,8 %.
Zo spravodajských relácií televízie JOJ boli včera najsledovanejšie KRIMI s 10,8 % sledovanosťou a 25,8 % podielom, Najlepšie počasie s 10,5 % sledovanosťou a 24,4 % podielom a tretie miesto obsadili Noviny TV JOJ s 10,2 % ratingom a 23,9 % podielom na trhu.