Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
TV JOJ bola v prvý februárový piatok 02. 02. lídrom slovenského trhu v prime time so 7,6 % sledovanosťou a 18,8 % podielom v CS 12+.
TOP programom piatkového večera mimo spravodajských relácií bola najnovšia zábavná show Vtip za stovku, ktorá odštartovala na obrazovkách TV JOJ
s mimoriadnym úspechom, keď si ju nenechalo ujsť až 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRCh). Show dosiahla 7,6 % sledovanosť a 18,0 % trhový podiel v rámci univerzálneho publika, pričom predbehla aj etablovanú show Milujem Slovensko na verejnoprávnej Jednotke, ktorá zaznamenala 17,1 % podiel na trhu.
Show Vtip za stovku dosiahla pri diváčkach v CS 45-54 sledovanosť 6,2 % a muži v rovnakej cieľovke 5,6 % rating. Pri mladších diváčkach vo veku 25 až 34 rokov si nová relácia pripísala až 19,9 % podiel na trhu.