Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Dosiaľ najvyšší zásah mal nedeľný duel s Lotyšskom, ktorý si aj so sprievodnými štúdiami nenechalo ujsť až 1 918 000 divákov! Rekordnú sledovanosť od začiatku MS dosiahla jeho druhá tretina. Televízia JOJ sa snaží uspokojiť očakávania všetkých divákov, preto si veľmi váži prejavený divácky záujem o vysielanie majstrovstiev.
„Sme veľmi radi, že vysielanie majstrovstiev sveta na našich obrazovkách prijali televízni diváci tak vrelo a s nadšením. Máme skvelú divácku odozvu, prijímame ocenenia na prácu našich komentátorov, pochvaly na hostí v štúdiách i na celé vysielanie hokejových majstrovstiev. Naša ponuka láme rekordy nielen v televíznej sledovanosti, ale aj v internetovej, kde v podstate každý ďalší zápas slovenskej reprezentácie prekonáva rekord slovenského internetu. Meraný zásah publika na JOJke atakuje hranicu 2 miliónov divákov a k tomu treba prirátať státisíce fanúšikov v pohostinstvách, na verejných projekciách a divákov, ktorí hokej sledujú na ďalších miestach mimo svojho domova. Všetky tieto ocenenia nás nielen nesmierne tešia, ale aj zaväzujú do ďalších rokov,“ povedal Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.
V sobotu 18. mája večer hrala slovenská reprezentácia svoj piaty zápas na MS v hokeji, v nedeľu 19. mája hneď šiesty zápas. Sobotný skončil opäť hokejovým aj televíznym víťazstvom, nedeľný duel s prehrou našich hokejistov prepisoval doterajšie rekordy v sledovanosti.
JOJ Group zavŕšila mimoriadne úspešný hokejový týždeň s perfektnými výkonmi na trhu. V sobotu si vyslúžila dosiaľ najvyšší podiel v hlavnom vysielacom čase, až 50,0 %! Ešte vyšší podiel dosiahla v komerčnej cieľovej skupine s 59,5 %! Ide o absolútne rekordy JOJ Group od začiatku jej vysielania!
To isté o historických rekordoch JOJ Group platí aj pre sledovanosť v hlavnom vysielacom čase, ktorú dosiahla v nedeľu - v CS 13-55 až 20,1 % a v CS 12+ neuveriteľných 20,9 %!
Samotná TV JOJ, ktorá vysiela naživo všetky zápasy slovenskej reprezentácie, zaznamenala dosiaľ najvyšší trhový podiel v prime time v rámci mladšej cieľovky od začiatku svojho vysielania v sobotu 18. mája, a to excelentných, až 53,5 %! V CS 12+ si pripísala úspech s 43,5 %.
Najvyššiu sledovanosť v hlavnom vysielacom čase dosiahla JOJka v nedeľu so 17,7 % v CS 13-55 a s 18,1 % pri univerzálnych divákoch. Ide o rekordy nielen pre TV JOJ a jej históriu, ale v porovnaní s ostatnými slovenskými stanicami sú to najvyššie čísla sledovanosti za posledné tri roky!
Všetky rekordy doterajšej sledovanosti MS včera prekonala druhá tretina zápasu Slovenska s Lotyšskom, ktorá predbehla všetky konkurencie s neuveriteľnou 28,7 % sledovanosťou pri divákoch vo veku 13 až 55 rokov, pri ktorých dosiahla až 68,5 % podiel na trhu. V rámci univerzálneho publika včera druhá tretina triumfovala s 28,1 % sledovanosťou a s trhovým podielom 56,6 %.
Tretia tretina včerajšieho slovenského hokejového zápasu si zasa vyslúžila priam astronomický podiel na trhu v komerčnej cieľovej skupine – až 75,4 %! Celkovo si včera zápas aj so štúdiami zapli takmer 2 milióny divákov – zásah bol konkrétne až na 1 918 000 divákov v CS 12+!