Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
„Hokejové dobrodružstvo je za nami. Odvysielali sme všetkých 64 zápasov svetového šampionátu. Chcem sa v prvom rade veľmi pekne poďakovať divákom
za priazeň. Čísla sledovanosti nám dávajú nádej, že prijali náš koncept vysielania a našli si k nám cestu aj napriek tomu, že dlhé roky boli zvyknutí na hlasy a tváre inej televíznej stanice. Berieme to ako záväzok a pokúsime sa splniť ich očakávania aj počas nasledujúcich štyroch rokov, kedy budeme podľa licencie vysielateľom šampionátu. Ďakujem komentátorom a spolukomentátorom, redaktorom i technickým zložkám za ich nasadenie a profesionálny prístup. V neposlednom rade sa chcem poďakovať hokejistom. Aj keď nehrali o medaily, zabezpečili krásne chvíle pri obrazovkách všetkým hokejovým nadšencom,” povedal Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.
JOJ Group uzavrela 21. týždeň ako trhová jednotka v celodennom meradle aj v hlavnom vysielacom čase, v oboch relevantných cieľových skupinách. Počas víkendu, kedy v jej programe vrcholili hokejové MS, dosiahla skupina JOJ najvyšší podiel v nedeľu 26. mája v prime time v komerčnej cieľovke, a to až 44,8 %! Najvyššiu sledovanosť – až 16,1 % - si pripísala v nedeľnom hlavnom vysielacom čase v univerzálnej CS 12+.
Z nedeľného finálového zápasu MS, ktorý vysielali simultánne stanice TV JOJ a JOJ Šport, bola najsledovanejšia druhá tretina so 21,8 % sledovanosťou
a 47,9 % podielom pri divákoch starších ako 12 rokov. V mladšom publiku dosiahl 20,0 % sledovanosť a 54,2 % share. Najvyššie trhové podiely si spoločne na oboch staniciach pripísala tretia a zároveň posledná tretina turnaja – až 61,0 % v CS 13-55 a 56,2 % v CS 12+.
Celkovo si včera víťazný zápas zlatých Čechov aj so sprievodnými štúdiami zaplo na TV JOJ až 1 337 000 divákov a na JOJ Šport až 476 000 divákov!
(Rch v CS 12+).
Živé vysielanie všetkých 64 zápasov tohtoročných Majstrovstiev sveta v hokeji (aj so štúdiami) malo na troch TV staniciach JOJ Group – TV JOJ, JOJ Plus
a JOJ Šport - celkovo dosah až na 3 525 000 univerzálnych divákov!
Všetky hokejové zápasy svetového turnaja, ktorý sa tento rok konal v susednom Česku, boli dostupné nielen v televíznom programe, ale aj na online platformách JOJ Group – na weboch, aj v streamovacej službe JOJ play.
Čo sa týka reachov prvej časti šampionátu – pražská skupina A mala dosah až na 365 914 užívateľov a ostravská skupina B, ktorej súčasťou bola aj slovenská reprezentácia, mala reach na 1 142 648 užívateľov! Celkový reach zápasov od štvrťfinále až po finále bol na 487 419 divákov.
V poslednom zápase Slovenska – vo štvrtkovom štvrťfinále s Kanadou – sme zaznamenali online reach až na 200 443 užívateľov a v najvyššom bode záťaže bolo naraz v jednej sekunde pripojených až 85 000 zariadení.
Počas MS sme dvakrát prepísali rekordy internetov – prvý raz počas zápasu Slovenska s USA v pondelok 13. 5., kedy sme sa dostali na hodnotu 735 Gbit/s; o dva dni neskôr prišiel ďalší rekord počas duelu Slovenska proti Poľsku, kde sme vyťažili 831 Gbit/s.
Po technologickej stránke sme sa na MS v hokeji pripravovali dlhšie, aby sme divákom zabezpečili bezproblémové sledovanie. Stream majstrovstiev bežal na CDN JOJ play, ktorý sa následne distribuoval ďalej na jednotlivé JOJ stránky a platformy. Zápasy bežali na novom hardware-i a ďalších pridaných 16 serveroch, ktoré mali kapacitu obslúžiť cez 280 000 full HD pripojení v jednom momente, pričom boli „poistené“ aj backupových cloud riešením. Aby sme divákom zjednotili sledovanie, vytvorili sme embedované linky, ktoré sme mali nasadené aj na stránkach joj.sk a ms2024.joj.sk. Vďaka tomu sme vedeli sledovať všetky player-y pripojených zariadení a v prípade potreby aktívne zasiahnuť, zmeniť zdroj alebo kvalitu vysielania.
Dianie z MS v hokeji sme pokrývali na Facebooku, Instagrame, TikToku aj Youtube. Nechýbali aktuálne posty, milé a trendové videá s hokejistami, videá zo zákulisia, gólové akcie hráčov, atmosféra zo štadiónov, emotívne video posty, štatistiky či fotografie z diania hokejového turnaja.
Najviac nás teší neskutočný záujem užívateľov a ďakujeme za výnimočnú interakciu s fanúšikmi hokeja, s ktorými sme počas MS vytvorili „vlastný social svet“ plný zábavy, emócií a nadšenia zo športových úspechov.
Na Facebooku sme dosiahli fantastický rekord - impresie od 10. mája do 26. mája (trvanie šampionátu) vzrástli na astronomických 51,5 milióna! Reach
počas týchto dní dosiahol vynikajúcich 4,7 milióna a počet vzhliadnutí videí presiahol 6,5 milióna. Najsledovanejšie videá majú zásah na takmer dva milióny sledovateľov. Vysoko nadpriemerné boli aj interakcie od divákov, ktoré dosiahli rekordný milión.
Na Instagrame sme takisto prepisovali rebríčky doterajších rekordov - zhliadnutia videí dosiahli až 22,5 milióna, pričom najsledovanejšie videá majú až 2 milióny zhliadnutí! Impresie atakovali vysoko nadpriemerných 19 miliónov a vynikajúco sa darilo aj interakciám na jednotlivých postoch, ktoré presiahli
rekordných 1,2 milióna.
Na Tik Toku sme počas trvania majstrovstiev sveta dosiahli až 7,1 milióna zhliadnutí videí a počet interakcií od divákov na publikovaných videách atakovali
skvelých 570 000. Na Youtube veľmi dobre fungovali top momenty zápasov a vtipné videá s hokejistami, ktoré častokrát presiahli 100 000 zhliadnutí.