JOJ 24 Logo

Televízia JOJ 24 cez víkend zvíťazila v prime time v spravodajskej konkurencii

Televízia JOJ 24 priniesla uplynulý víkend svojim divákom európske volebné vysielanie, s ktorým zvíťazila v konkurencii spravodajských televízií. V hlavnom vysielacom čase bola v oboch relevantných cieľových skupinách lídrom 23. týždňa.

V sobotu 8. júna dosiahla televízia JOJ 24 prvenstvo medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine. Zaznamenala podiel 1,27 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,46 %) a :24 (podiel 1,20 %).

Lídrom trhu bola JOJ 24 aj v obchodnej cieľovej skupine. V hlavnom vysielacom čase dosiahla podiel 1,30 %, kým TA3 zaznamenala podiel 0,32 % a televízia :24 podiel 0,57 %.

Spravodajská televízia JOJ 24 si aj v nedeľu 9. júna pripísala úspech v hlavnom vysielacom čase, kedy v cieľovej skupine 12+ dosiahla podiel 1,79 %.  Televízia TA3 zaznamenala podiel 1,04 % a :24 zase podiel 1,40 %. V obchodnej cieľovej skupine zvíťazila s podielom 1,28 %, kým TA3 mala podiel 0,86 % a televízia :24 podiel 0,97 %.

Televízia JOJ 24 sa stala prime timovým lídrom 23. týždňa medzi svojou spravodajskou konkurenciou v oboch relevantných cieľových skupinách. V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla za celý týždeň podiel 1,46 %. V cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s podielom 1,12 %.