TV JOJ logo

Televízia JOJ odštartovala jesennú sezónu – Česko Slovensko má talent lídrom večera!

Televízia JOJ včera úspešne spustila novú jesennú vysielaciu sezónu s prvou epizódou najnovšej série Česko Slovensko má talent. Obľúbená show sa stala najsledovanejším nespravodajským programom týždňa v hlavnom vysielacom čase. Publikum si zo včerajšej ponuky slovenských televízií vybralo práve Talent.

Okrem TV JOJ sa cez víkend darilo aj JOJ Športu, ktorý vysielal zápasy finálového kvalifikačného turnaja o účasť na ZOH 2026. V piatok zdolali slovenskí hokejisti na zimnom štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave hráčov z Maďarska, v nedeľu si definitívne vybojovali miestenku na olympiáde výhrou nad Kazachstanom. Všetky zápasy vysielala naživo nielen JOJ Šport, ale aj streamovacia platforma JOJ play.

JOJ Group sa počas tejto prvej septembrovej nedele stala dominantným hráčom na trhu v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou sledovanosťou 12,2 % a podielom na trhu 32,9 % v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ obsadila pozíciu jednotky medzi slovenskými televíziami v prime time so 6,4 %  sledovanosťou a trhovým podielom 17,2 %.

Úspešný štart dvanástej série Talentu sa potvrdil v počte divákov – prvú premiérovú epizódu si zaplo bezmála 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Show dosiahla sledovanosť na úrovni 6,9 % a podiel na trhu 19,0 %. Medzi mladším publikom v kategórii 13-55 rokov bola taktiež najsledovanejším  nespravodajským a nešportovým programom večera s ratingom 5,4 % a podielom 19,7 %.

Talent zaznamenal najväčší úspech u žien v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov, kde dosiahol sledovanosť 8,4 % a podiel na trhu 26,0 %. Záujem
mužov bol najvýraznejší v rovnakej vekovej kategórii, kde show zaznamenala 8,3 % sledovanosť a vysoký podiel 26,2 %. V mužskej cieľovej skupine vo veku 45-54 rokov sa show tešila ratingu 7,6 %.

Vysoké priečky v rebríčkoch sledovanosti cez víkend obsadzovala aj športová stanica JOJ Šport, ktorá vysielala úspešnú cestu slovenských hokejových
reprezentantov v kvalifikačných zápasoch o postup na zimné olympijské hry 2026. V piatok 30. augusta sa posledná tretina víťazného zápasu s Maďarskom stala najsledovanejším nespravodajským programom v hlavnom vysielacom čase so 4,6 % sledovanosťou a 15,5 % podielom na trhu v CS 12+. Ešte vyšší výkon dosiahla tretia tretina nedeľného rozhodujúceho duelu s Kazachstanom so skvelou 6,0 % sledovanosťou a 15,8 % podielom na trhu, keď si finálne potvrdenie postupu na ZOH 2026 nenechalo ujsť až 275-tisíc divákov univerzálneho publika.