Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Všetky tri stanice televíznej skupiny JOJ Group spolu v stredu 9. júla 2014 v prime time dosiahli zatiaľ najlepšiu sledovanosť tohto týždňa v cieľovej skupine Muži 12-54 a podiel na trhu, ktorý sa blíži ku tridsiatke (29,8 % Shr a 8,0 % Rtg). Mladí muži vo veku 12-19 rokov tvorili až 48,0 % podiel na trhu v najsledovanejšom vysielacom čase (6,9 % Rtg).
Najviac divákov, ktorí včera sledovali slovenské televízie, si zaplo spravodajskú reláciu Šport na TV JOJ, konkrétne 311-tisíc v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Šport tak v stredu večer dosiahol 31,4 % podiel na trhu a 9,6 % sledovanosť. Za posledných desať dní je to už štvrtýkrát, čo práve športové spravodajstvo JOJky získalo titul najsledovanejšieho programu dňa v rámci celého televízneho trhu.
VEĽKÉ NOVINY TV JOJ mali v stredu 27,7 % podiel na trhu a 7,6 % sledovanosť, ktorú tvorilo 248-tisíc divákov. Rovnaký rating 7,6 % zaznamenalo NAJLEPŠIE POČASIE s podielom 24,7 % a 249-tisíc divákmi.
PLUSka včera so svojim podielom 6,7 % dosiahla svoj najlepší stredajší výsledok v prime time za posledných päť týždňov. Zásluhu na tom majú diváci, ktorí si včera pozreli ďalší film z „minisérie“ s hercom Budom Spencerom.
PLUSka ju zaradila do svojho vysielania od minulého týždňa v rámci letnej programovej štruktúry pravidelne v stredu večer. Včera to bol taliansky kriminálny film Miliónový chrobák, ktorý sledovalo 82-tisíc divákov a dosiahol tak 8,1 % podiel a 2,5 % sledovanosť.
Stanici WAU sa v rámci jej programovej ponuky dlhodobo darí zaujať svojich divákov najmä formátom Nákupné maniačky, ktoré mali včera 28-tisíc divákov, 3,0 % podiel na trhu a 0,9 % sledovanosť.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group