Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízna skupina JOJ Group sa v utorok s výsledkami všetkých svojich staníc v hlavnom vysielacom čase vyrovnala konkurenčnej skupine a podelila sa s ňou o prvé miesto na trhu v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54, dosiahnutím 27,0 % podielu a 6,6 % sledovanosti. Za posledný týždeň vedie JOJ Group na trhu s výkonmi v prime time už druhýkrát (prvenstvo si pripísala aj v sobotu 12. júla).
TV JOJ bola navyše včera v prime time opäť lídrom medzi slovenskými stanicami, keď dosiahla podiel 19,9 % a sledovanosť 4,9 %.
Najviac divákov si zo včerajšej ponuky slovenských televízií vybralo práve spravodajské relácie JOJky. Šport videlo v obchodne relevantnom prime time 211-tisíc divákov, čo predstavovalo 27,6 % podiel na trhu a 6,5 % sledovanosť. NAJLEPŠIE POČASIE si pozrelo 209-tisíc divákov cieľovej skupiny 12-54, čo v televíznych číslach znamená 24,7 % share a 6,4 % rating.
VEĽKÉ NOVINY TV JOJ boli v utorok trhovou jednotkou v čase svojho vysielania, keď ich sledovalo 180-tisíc divákov (26,7 % Shr a 5,5 % Rtg). Ďalšia časť seriálu Knight Rider si večer takisto vyslúžila prvenstvo v čase svojho vysielania so 167-tisíc divákmi (17,8 % Shr a 5,1 % Rtg).
PLUSka včera zaznamenala svoj najlepší utorkový výsledok za posledných päť týždňov – v celodennom meradle cieľovej skupiny 12-54 mala podiel 5,5 % a v prime time 5,8 %. Z jej večerného programu si včera najviac divákov pozrelo pokračovanie série C.S.I.: Kriminálka Miami (7,5 % Shr a 2,1 % Rtg).
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group