Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízna skupina JOJ Group mala včera (22. júla) opäť najlepší trhový podiel v cieľovej skupine Muži 12-54, konkrétne v prime time dosiahla share 27,6 % a rating 7,7 %. Najsledovanejšie z ponuky TV JOJ bolo včera NAJLEPŠIE POČASIE, ktoré si pozrelo 261-tisíc divákov (24,4 % Shr a 8,0 % Rtg).
Líderstvo medzi reláciami športového spravodajstva slovenských televízií si znova obhájil joj-kársky Šport s podielom 24,5 % a sledovanosťou 7,6 %. VEĽKÉ NOVINY TV JOJ mali zo včerajších relácií stanice najlepší trhový podiel, teda share 26,6 % a rating 7,5 %. Trhovou jednotkou v čase svojho vysielania bolo aj pokračovanie seriálu Knight Rider, ktorý mal 19,4 % share a 6,6 % sledovanosť.
V utorok sa darilo aj magazínu Dobré ráno, ktoré si vyslúžilo prvenstvo vo viacerých cieľových skupinách a v sledovanosti zaznamenalo svoj štvrtý najlepší výsledok od začiatku vysielania (v máji 2014). Pozrelo si ho 27-tisíc divákov s trhovým podielom 13,7 %, pričom najväčšiu priazeň mu prejavili diváci z Trnavského kraja s podielom 32,3 % (CS 12-54). Ženy cieľovej skupiny 45-54 tvorili podiel 29,3 % a mladí muži vo veku od 15 do 24 rokov zasa 28,3 %.
Z programovej ponuky ďalších staníc z portfólia JOJ Group si včera diváci vybrali okrem iného americký seriál C.S.I.: Kriminálka Miami na PLUSke – druhá epizóda so začiatkom o 21:44 dosiahla 7,6 % podiel na trhu a 2,2 % sledovanosť. Nákupné maniačky mali v utorok večer o osemnástej hodine na WAU trhový podiel 4,9 %.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group