Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group v stredu 27. novembra ovládla hlavný vysielací čas, keď dosiahla najlepšiu sledovanosť 11,2 % a najvyšší podiel na trhu 28,7 % v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ sa v prime time stala lídrom so 7,7 % ratingom a 19,6 % share.
Diváci si z ponuky všetkých slovenských televízií včera po spravodajských reláciách vybrali premiérovú epizódu 10. ročníka obľúbeného programu, ktorý tak úspešne odštartoval novú sezónu ako jednoznačný líder trhu. V prvej epizóde sa tím Vila Rozborila rozhodol podať pomocnú ruku aj postrelenej kadetke Miške, ktorej prípad bol medializovaný aj v našich spravodajských reláciách.
V siedmom nebi v stredu dosiahlo skvelú sledovanosť 8,1 % a podiel 22,6 % v CS 12+. Ako v univerzálnej, tak aj v komerčnej cieľovej skupine 13-55 bolo včera večer najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 5,0 % ratingom a podielom 19,7 %. Relácia mala celkovo dosah až na 614-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najviac si premiérové V siedmom nebi získalo diváčky aj divákov vo veku 35 až 44 rokov, a tiež ženy vo veku 45 až 54 rokov – vo všetkých týchto cieľovkách dosiahla relácia zhodnú 6,4 % sledovanosť. Najvyšší podiel 24,3 % si program vyslúžil práve u diváčok v obchodne atraktívnej CS 35-44.