Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ si vo štvrtok 23. januára vyslúžila ako jednotka slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase skvelú sledovanosť 10,0 % a 21,7 % podiel. Absolútnou TOP reláciou dňa boli už tradične Noviny TV JOJ, ktoré včera sledovalo až 661-tisíc divákov s vynikajúcou 14,2 % sledovanosťou a 30,7 % podielom na trhu. Najlepšie počasie aj KRIMI zaznamenali rovnaký 11,6 % rating, pričom predpoveď počasia na JOJke mala 24,6 % share a KRIMI ešte lepší výkon, až 26,0 %. Noviny TV JOJ boli tiež najsledovanejším programom stredy, kedy mali 631-tisíc divákov, až 13,5 % sledovanosť a 29,5 % podiel na trhu.
Nový život tento týždeň potvrdzuje, že je novým seriálovým miláčikom slovenských divákov, ktorí ho každý deň uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. V stredu 22. januára zaznamenal seriál na JOJke 8,7 % rating a 18,8 % share, pričom Chartshow na Markíze mala len 16,1 % podiel na trhu. Vo štvrtok Nový život svoje víťazstvo v rámci univerzálneho publika zopakoval a ako najsledovanejší nespravodajský program dňa ho sledovalo až 435-tisíc divákov s 9,3 % sledovanosťou a 19,3 % podielom na trhu.
Nový život mal v oba uplynulé dni najpočetnejšie publikum medzi ženami vo veku 45 až 54 rokov, ktoré včera dosiahli až 12,4 % a predvčerom dokonca až 12,7 % sledovanosť. Muži takisto radi sledujú seriál, včera zaznamenali v CS 35-44 až 10,0 %.