Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
V stredu 13. 7. 2011 bola TV JOJ v strategickej cieľovej skupine 12-54 v mestách nad 5 000 obyvateľov jednoznačnou jednotkou na slovenskom televíznom trhu. Jej celodenný podiel v tejto skupine divákov dosiahol 24,7%. K úspechu v danej cieľovej skupine prispeli najmä Noviny TV JOJ, ktoré v mestách nad 5 000 obyvateľov dosiahli podiel 37,7%. Ďalej to v uvedenej cieľovej skupine boli relácie Najlepšie počasie (35,4%), Krimi Noviny (34,5%) a akvizičný seriál Kosti (34,4%).
Spomínaným reláciám sa však veľmi dobre darilo aj v iných cieľových skupinách. Noviny TV JOJ boli v čase svojho vysielania jednotkou na trhu u mužov vo veku 35-44 rokov podielom 38,3%, u mužov vo veku 25-34 rokov podielom 34,5% a u mužov vo veku 15-24 podielom 29,0%. Noviny TV JOJ zaujali aj ženy vo veku 35-44 rokov, u ktorých v čase svojho vysielania taktiež vybojovali prvenstvo na trhu podielom 44,1%. Divácku priazeň si získali najmä v Žilinskom (39,5%), Košickom (38,1%) a Prešovskom (37,6%) kraji.
Krimi Noviny v čase svojho vysielania získali prvenstvo v cieľovej skupine mužov vo veku 25-34 rokov podielom 39,5%.
Z akvizičných seriálov sa podielovo najviac darilo Kostiam, ktoré boli v čase svojho vysielania jednotkou na trhu v takmer všetkých cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 mali Kosti podiel 29,7%. V čase svojho vysielania zaujali s najväčším úspechom ženy vo veku 25-34 rokov podielom 43,0%, následne ženy vo veku 35-44 rokov podielom 35,7%.
Darilo sa aj obom epizódam seriálu C.S.I.: kriminálka Miami podielmi 20,3% a 24,7% v chronologickom poradí. V mestách nad 5 000 obyvateľov boli obe epizódy spomínaného kriminálneho seriálu v čase svojho vysielania v cieľovej skupine 12-54 jednotkou na trhu. Prvá epizóda podielom 24,4% a druhá epizóda podielom 27,4%.
Televízie pod značkou JOJ získali včera celodenný podiel 27,2% a prime time podiel 27,8%.