![Sezóna 2011](https://static1.joj.sk/html/assets/img-transparent.png)
Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Cez víkend sa darilo najmä spravodajským formátom TV JOJ. Hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ bola v piatok i v sobotu sledovanejšia ako hlavná spravodajská relácia konkurenčnej televízie Markíza!
Novinám TV JOJ sa najviac darilo v piatok 15. júla 2011, kedy mali o 30 000 divákov viac ako hlavná spravodajská relácia konkurenčnej TV Markíza. V strategickej cieľovej skupine 12-54, dosiahli v piatok Noviny TV JOJ podiel 37,7%! V čase vysielania bola relácia jednotkou na trhu v cieľových skupinách mužov vo veku 15-24 (podiel 32,3%), 25-34 (36,0%), 34-44 (39,9%), 45-54 (43,5%) a žien vo veku 15-24 (36,9%), 35-44 (43,3%) a 45-54 (40,3%).
Novinám TV JOJ sa darilo aj v sobotu 16. júla 2011, kedy mala relácia o 4 000 divákov viac ako hlavná spravodajská relácia konkurencie. V determinujúcej cieľovej skupine 12-54 dosiahla podiel 34,4% a v konkrétnych skupinách bola v čase vysielania opäť favoritom na trhu: v čase vysielania dominovala pred konkurenciou u mužov aj žien vo veku 12-54, najviac zaujala mladých mužov vo veku 25-34 rokov (podiel 52,8%) a mladé ženy vo veku 15-24 (34,0%) a 35-44 (45,7%).
V nedeľu 17. júla 2011 mali Noviny TV JOJ iba o 13 000 divákov menej ako hlavné spravodajstvo konkurencie, no v čase svojho vysielania boli lídrom na trhu u mužov 12-54 podielom 37,3%. V čase vysielania uprednostnili diváci v strategickej cieľovej skupine 12-54 Noviny TV JOJ v kraji Žilinskom (48,8%), Trenčianskom (39,7%) a Trnavskom (38,1%).
Úspech priniesli TV JOJ aj Krimi Noviny, a to najmä v skupine mladých mužov vo veku 25-34 rokov, v ktorej boli v piatok (46,9%), v sobotu (47,2%) aj v nedeľu (34,2%) v čase vysielania jednotkou na slovenskom televíznom trhu.
Z akvizícií sa darilo predovšetkým piatkovému filmu Slečna na stráženie, ktorý v čase vysielania predbehol ponuku konkurencie u mladých mužov aj žien vo veku 15-24. U mužov v danom veku podielom 31,4% a žien v danom veku podielom 33,3% vybojoval film prvenstvo na trhu.
TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov vo veku 12-54. Porovnávania v cieľovej skupine 12+ sú pre TV JOJ a JOJ Plus irelevantné.