Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
V pondelok 18. 7. 2011 sa TV JOJ stala jednotkou na trhu v strategickej cieľovej skupine 12-54 prime time podielom 30,9%. Jednotkou na trhu bola aj v mestách nad 5 000 obyvateľov, a to opäť prime time podielom 33,3%.
Najviac sa darilo premiére českej komédie Kameňák, ktorá sa stala prvou v rebríčku najsledovanejších relácií dňa! V čase vysielania ju pred konkurenčnou premiérou romantického filmu uprednostnili mladí diváci v strategickej cieľovej skupine 12-54, podielom 29,9% bola jednotkou na trhu. So sledovanosťou takmer 8,6% bola včera komédia absolútnou jednotkou na trhu.
Druhou najsledovanejšou reláciou dňa boli Noviny TV JOJ podielom 39,1%! V čase vysielanie relácie ich pred konkurenčnou hlavnou spravodajskou reláciou uprednostnili muži (podiel 39,2%) i ženy (38,5%) vo veku 12-54. Mladých ľudí 12-54 zaujali v čase svojho takmer vo všetkých krajoch, kde boli v danom čase jednotkou na trhu.
V pondelok boli úspešné aj Krimi Noviny, ktoré podielom 35,0% dosiahli tretí najvyšší podiel a najvyšší pondelkový podiel od začiatku vysielania relácie. V čase svojho vysielania sa stali jednotkou u žien vo veku 12-54 rokov, kde dosiahli podiel 38,1%.
Darilo sa aj relácii Súdna sieň, ktorá bola podielom 27,8% v čase vysielania jednotkou na trhu v strategickej cieľovej skupine 12-54. Rovnako sa darilo aj repríze pôvodného komediálneho seriálu Profesionáli, ktorý v čase svojho vysielania taktiež dosiahol prvenstvo na trhu v 12-54 podielom 27,5%.
Za úspechom TV JOJ nezaostávala ani TV JOJ Plus, ktorá bola včera svojím celodenným (5,3%) i prime time (6,3%) podielom opäť trojkou na trhu! Najvyššiu sledovanosť dosiahli kriminálne seriály C.S.I.: Kriminálka Miami so začiatkom o 20.00 hod. podielom 7,6% a C.S.I.: Kriminálka New York so začiatkom o 21.00 hod. podielom 8,2%.
Televízie pod značkou JOJ dosiahli včera celodenný podiel 30,9% a prime time podiel 37,2%.
TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov vo veku 12-54. Porovnávania v cieľovej skupine 12+ sú pre TV JOJ a JOJ Plus irelevantné.