JOJ Plus  LOGO

Pluska opäť trojkou na trhu!

Televízia JOJ Plus si v utorok 19. 7. 2011 opäť vybojovala pozíciu trojky na slovenskom televíznom trhu celodenným podielom.

Televízia JOJ Plus dosiahla v utorok 19. júla 2011 pre ňu už nie prekvapivé postavenie – opäť sa stala trojkou na trhu a celodenným podielom prekonala aj verejnoprávnu Jednotku. Podielom 4,9% navyše dosiahla najvyšší utorkový celodenný podiel od začiatku peoplemetrového merania. Na stanici sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 darilo najmä seriálom Griffinovci (podiel 9,6%) a Simpsonovci (9,1%).

Úspech však opäť zožala aj TV JOJ, a to najmä svojou najmladšou spravodajskou reláciou Noviny o 12:00, ktoré podielom 29,0% dosiahli najvyšší utorkový podiel od začiatku vysielania relácie. Noviny o 12:00 boli navyše v čase svojho vysielania jednotkou na trhutakmer všetkých krajoch Slovenska, tiež v strategických cieľových skupinách mužov vo veku 12-54 (29,8%) i žien v rovnakom veku (28,0%).

Stabilne silnú pozíciu si drží aj hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ (35,5%), Krimi Noviny (33,2%), Najlepšie počasie (32,6%) a Šport (32,3%).

Na TV JOJ sa darilo aj divácky obľúbenej relácii Súdna sieň, ktorá v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla podiel 29,6%.

Televízie pod značkou JOJ dosiahli v utorok 19. júla 2011 celodenný podiel 28,3% a prime time podiel 29,2%.