Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
V sobotu sa na JOJke darilo filmovej ponuke v podobe rodinnej komédie Hui-Buh: Dobrodružstvo na zámku, ktorá dosiahla podiel 25,9% a v čase svojho vysielania bola jednotkou na trhu (konkurenčný film získal viac divákov až po jej skončení). Komédii sa najviac darilo v Trenčianskom a Trnavskom kraji s podielmi 33,4% a 32%, u mladých mužov 25-34 a 35-44 s podielmi 30% a 30,3% a tradične v mestách s podielom 28,4%.
V nedeľu TV JOJ odvysielala film Česká spojka, ktorý napriek repríze zaujal najmä mladších divákov. V cieľovej skupine mužov 15-24 dosiahol podiel 29,7%, u mladých žien 25-34 podiel 28,9% a v mestách nadpriemer s podielom 25,1%. Vo veľkých mestách nad 100 tis. obyvateľov (Bratislava a Košice) bola repríza filmu v čase svojho vysielania dokonca jednotkou na trhu.
Po oba víkendové dni sa darilo spravodajstvu. Noviny TV JOJ dosiahli podiely 34,5% (sobota) a 33,8% (nedeľa) a Najlepšie počasie po oba dni potvrdilo postavenie jednotky na trhu s podielmi 34,7% (sobota) a 34% (nedeľa).
Nedeľa bola na JOJ PLUS najsilnejším dňom uplynulého týždňa. V primetime dosiahla Pluska svoj doteraz najvyšší nedeľný podiel na trhu od začiatku svojho peoplemetrového merania s hodnotou 5,8%, celodenne to bolo 5,3%. V hlavnom vysielacom čase sa darilo filmu Kto nájde priateľa, nájde poklad s podielom 7,1%, čo bol viac ako dvojnásobok výkonu súčasne vysielanej romantiky na TV Doma. Filmová ponuka Plusky ešte výraznejšie zaujala mužov 12-54 s podielom 9,2%, odstup od TV Doma si však udržala aj medzi ženami 12-54 s podielom 5,2%!
V nedeľu popoludní sa na Pluske darilo filmu Dnes ja, zajtra ty, ktorý bol s podielom 7,2% v čase svojho vysielania trojkou na trhu (pred ponukou Jednotky STV i TV Doma), pričom u mužov 12-54 dosiahol podiel až 8,7%. Už tradične sa v nedeľu darilo dokumentom, ktoré u mužov 12-54 získali opäť nadpriemerné podiely – Ladoborce 9,6%, Retro technológie 7,6%, Telo ako zbraň 7,9% a Bojové stroje 6,1%.
Televízie s logom JOJ získali uplynulý týždeň spolu podiel 24,9% celodenne a 28,2% v primetime. V mestách bol týždenný podiel oboch televízií spolu 26,6% celodenne a 30,9% v primetime.