Hoď svišťom - logo

Panelák dotiahol Šeherezádu, Hoď svišťom nedal šancu Partičke!

Darilo sa aj Profesionálom, ktorí boli jednoznačnou jednotkou na trhu u mužov!

Koniec prázdnin a štart nového školského roka vyšiel seriálu Panelák, ktorý sa takmer dotiahol na konkurenčnú telenovelu. Včera získal podiel 29,9% (rozdiel oproti telenovele bol iba 17 tis. divákov). V mestách bol Panelák jednoznačnou jednotkou s podielom 35,1%, rovnako u mladých divákov 15-34 s podielom 33,4%. Panelák vyhral u mužov a v piatich z ôsmych krajov Slovenska, pričom najvyššie podiely mal v Žilinskom kraji – 43% a v Bratislavskom kraji 35,6%.

Úspešní boli včera aj Profesionáli s podielom 26,7%, pričom u mužov boli napriek súbežnému vysielaniu konkurenčnej novinky jednotkou na trhu s podielom 30,2%. Nasledujúca novinka Hoď svišťom nedala šancu Partičke a bola jednoznačnou jednotkou na trhu s podielom 30,9%. Ešte vyšší podiel mala seriálová novinka TV JOJ v mestách – 33,1% a najvyšší podiel dosiahla v Bratislavskom kraji – 40%.

Včera na JOJke úspešne odštartoval aj akvizičný seriál Californication: Orgie v Kalifornii - ako jednotka na trhu s podielom 26,7%.  Seriál bol úspešný najmä medzi mladými ženami 15-34 s podielom 31,4% a najvyšší podiel dosiahol v Bratislavskom kraji – 40,9%!

Televízie s logom JOJ získali včera spolu podiel 29,5% celodenne a 32,9% v primetime, pričom v mestách bol podiel staníc JOJ opäť výrazne vyšší – 31,9% celodenne a 36% v primetime, kde boli stanice s logom JOJ lídrom na trhu.