Logo Joj

Jojka úspešná v najväčších mestách Slovenska!

Ponuke konkurencie sa včera v prime-time nedarilo u divákov v dvoch najväčších mestách Slovenska.

Včera sa darilo Paneláku, napriek konkurenčnej relácii o splnených snoch dosiahol podiel až 24,7%! Darilo sa mu najmä v dvoch najväčších mestách Slovenska, kde v Bratislave dosiahol v čase vysielania podiel 34,7% a v Košiciach56,0%, v oboch prípadoch v strategickej cieľovej skupine 12-54. V týchto mestách bol v uvedenej cieľovej skupine v čase vysielania jednotkou na trhu. Absolútnym favoritom bol v čase vysielania aj vo veľkých mestách so 100 tisíc a viac obyvateľmi podielom 36,8%.

Prvenstvo na trhu priniesol aj nový seriál TV JOJ Hawai 5.0 vysielaný v HD, ktorý bol v čase svojho vysielania jednotkou na trhu v Košiciach, kde v cieľovej skupine 12-54 dosiahol podiel 43,1%!

Darilo sa aj nasledujúcemu seriálu v HD Kosti, ktorý bol v čase svojho vysielania absolútnym favoritom v strategickej cieľovej skupine 12-54, a to podielom 28,3%. Kosti boli lídrom na trhu v čase svojho vysielania vo väčšine cieľových skupín, napr. u žien 12-54 podielom 30,2%, mužov 25-34 podielom 35,5%, v Bratislavskom (39,3%), Banskobystrickom (39,5%) a Trnavskom kraji (34,1%) a tiež v oboch najväčších mestách Slovenska v 12-54 (v Bratislave podielom 48,3% a v Košiciach podielom 29,2%).

V stredu 7. septembra opäť nesklamalo ani hlavné spravodajstvo Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli krásny podiel 37,0%rating 11,2%! Lídrom na trhu boli v čase svojho vysielania najmä u mužov 12-54 podielom 39,2% a tiež v Nitrianskom (42,3%), Trenčianskom (40,4%) a Bratislavskom (37,3%) kraji, tiež v 12-54.

Televízie s logom JOJ dosiahli včera celodenný podiel 27,8% a prime time podiel 26,7%.