Mama, ožeň ma - vizuál

Panelák naďalej silný, Mama, ožeň ma silnejšia ako Adela!

Mama, ožeň ma bola v konkurencii futbalu jednotkou v mestách a celkovo si ju pozrelo viac divákov ako Adelu. Kriminálky CSI New York a Kosti si poradili s konkurenčnou ponukou.

Včerajšiu sledovanosť ovplyvnil priamy futbalový prenos na Dvojke. Napriek tomu bol seriál Panelák opäť lídrom na trhu v mestách s podielom 33,7%. Celkovo získal podiel 26,2%. Jednotkou na trhu bol hneď v troch krajoch, najvyšší podiel dosiahol v Žilinskom kraji – 36,1%. Nasledujúca šou „Mama, ožeň ma!“ zaostala za Ordináciou iba o necelé 3% a po jej skončení si poradila s Adela show. Získala podiel 22,4%, pričom v čase svojho vysielania bola jednotkou na trhu v mestách (vo veľkých mestách nad 50 tis. podiel dosiahol 29,6%) a vyhrala v štyroch krajoch Slovenska (najvyšší podiel dosiahla v Trenčianskom kraji 32%). Netradičnú zoznamku si nenechali ujsť najmä mladí diváci – bola jednoznačnou jednotkou na trhu u mladých žien 15-33, kde podiel dosiahol až 33,3%.

Na JOJke opäť uspeli kriminálky – CSI: Kriminálka New York získala ako jednotka na trhu podiel 25,5%, vo veľkých mestách (nad 50 tis.) to bolo 36,4%, u mladých žien 15-34 až 40,7%. Jednotkou na trhu bola aj repríza kriminálky Kosti s podielom 26,6%. Kokurenčná seriálová ponuka prepadla.

Aj včera sa darilo JOJ Plus, ktorá získala svoj rekordný utorkový celodenný podiel a s hodnotou 5,7% bola trojkou na trhu. Napriek futbalovej konkurencii uspeli všetky večerné tituly – Ice Road Truckers s podielom 5,8%, Originály na cestách s podielom 5,4%, Život po ľuďoch s podielom 5%Stratené dôkazy s podielom 7,1%. JOJ Plus dokázala k svojim obrazovkám pritiahnuť mužského i ženského diváka. Konkurenčná Doma skončila až ako šestka na trhu!

Televízie s logom JOJ dosiahli v utorok 13. septembra 2011 spolu podiel 28% celodenne a 29,5% v primetime, pričom v mestách to bolo opäť viac – 29,1% celodenne a 31,7% v primetime.