Hoď svišťom - logo

Panelák si drží divákov, Hoď svišťom si polepšil!

Hoď svišťom získal oproti predchádzajúcemu týždňu nových divákov, vyprofiloval sa ako seriál, ktorý sledujú najmä mladí mestskí diváci.

Seriál Panelák dosiahol v pondelok podiel 26,6% a potvrdil tak svoju stabilnú pozíciu na trhu. Jednotkou bol tradične v mestách – včera s podielom 31,7%, úspešný je aj medzi mladými divákmi 15-34 s podielom 29,5%. Nasledujúci seriál Hoď svišťom získal oproti predchádzajúcemu týždňu viac divákov i vyšší podiel – 23,7% a jednotkou na trhu bol vo veľkých mestách (nad 50 tis.) s podielom 30,3%. Seriál je tradične silnejší ako konkurencia v našich dvoch najväčších metropolách – v Bratislave a v Košiciach (podiely 34,5%, reps. 41,5%).

Nový týždeň úspešne odštartovala aj Súdna sieň, ktorá dlhodobo patrí k stabilným pilierom programu JOJky. Včera s podielom 29,9% porazila konkurenčnú reláciu o varení. Nasledujúce spravodajstvo Krimi dosiahlo podiel 29,4% a hlavné spravodajstvo Noviny TV JOJ 33,3%.

Naďalej sa darí Pluske, ktorá bola včera výraznou trojkou na trhu s podielom 7,3%. V primetime dosiahla podiel 7% - čo je viac ako dvojnásobok výkonu verejnoprávnej Jednotky STV a ešte výraznejšie – viac ako trojnásobne predstihla konkurenčnú TV Doma. Pondelok sa na Pluske tradične darí kriminálkam – CSI: Kriminálka Miami dosiahla podiel 8%, CSI: Kriminálka New York 10,2%Ochrana svedkov 9,7%.

V čase vysielania seriálov PanelákHoď svišťom na JOJke v kombinácii s kriminálkami CSI na Pluske boli televízie s logom JOJ lídrom na trhu. Celkovo dosiahli v pondelok 10. 10. 2011 spolu podiel 29% celodenne a 33,4% v primetime.