CSMT Dejdar

Česko Slovensko má talent na rekordy!

Jojke sa darilo aj počas piatkového večera, keď s Pluskou obsadila takmer tretinu trhu. V sobotu večer zas bola TV Joj so svojím filmom lídrom v piatich krajoch, u mladých divákov a u mužov.

NEDEĽA:
Šou Česko Slovensko má talent bola opäť najsledovanejším programom uplynulého týždňa a dosiahla doteraz najvyššiu sledovanosť – rating 19,4% a podiel 47,4%. Konkurenčná filmová ponuka prepadla s približne trojnásobne menším počtom divákov! Talentová šou bola suverénna vo všetkých cieľových skupinách, v mestách dosiahla podiel 53,1% a u mladých divákov 15-34 to bolo 53,2%. Nasledujúci seriál CSI: Miami bol jednotkou na trhu s podielom 28,8%. Na stanici Plus dosiahol magazín Česko Slovensko má talent plus podiel 6,4% a pre Plusku priniesol v nedeľu večer opäť nadpriemer.

V nedeľu sa darilo aj spravodajstvu – Noviny TV JOJ získali podiel 35,2%, jednotkou bolo Najlepšie počasie s podielom 38,7%, podvečer konkurenciu poráža Nové bývanie – včera s podielom 28,5%. Predpoludním TV JOJ výrazne poráža konkurenčnú tanečnú šou so svojou seriálovou ponukou – jednotkou na trhu sú Simpsonovci s podielmi 21,8%27,1%Stratené duše s podielmi 28,9%27%. TV JOJ bola v nedeľu suverénnym lídrom na trhu s podielmi 27,2% celodenne a 38,7% v primetime.

SOBOTA:
V sobotu  sa TV JOJ darilo s filmom Plán hry, ktorý získal podiel 28,3% a bol jednotkou na trhu u mužov – 29%, u mladých divákov 15-34 s podielom 29,3% a v piatich z ôsmych krajov Slovenska (v BA, TT, TN, NR a ZA kraji). V mestách dosiahol film podiel 31,3%. Na stanici Plus uspela komédia Miliónový chrobák, ktorá takmer dvojnásobne predstihla reprízu ťažiskového jesenného projektu konkurencie (Let´s dance) na stanici Doma.

PIATOK:
V piatok TV JOJ zaujala svojou filmovou ponukou najmä mladých divákov – film Piráti Karibiku: Truhlica mŕtveho muža dosiahol podiel 22,3%, bol jednotkou na trhu v Žilinskom kraji s podielom 33,8% a oslovil najmä mladých divákov 15-34 s podielom 26,1%. V rovnakom čase sa na stanici Plus darí speváckej šou X Factor, ktorá získala nadpriemerné podiely na trhu – 11,5%12,2%. Televízie s logom JOJ tak v piatok večer dokázali obsadiť približne tretinu trhu.