Logá Joj a Plus

Televízie JOJ a PLUS naďalej porážajú konkurenciu, Panelák tradične lepší ako Ordinácia!

Televízie JOJ a PLUS sú tento týždeň spolu každý deň lídrami na trhu v hlavnom vysielacom čase.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bol vo štvrtok seriál Panelák s ratingom 11,7% a podielom 32,7%. Seriál získal výrazný nadpriemer opäť v mestách s podielom 36,7%, medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 35,1% a z krajov bol najsledovanejší v Žilinskom kraji s podielom 43,9%. Panelák je úspešný aj v repríze predpoludním, včera dosiahol podiel 40,9%.

Nasledujúca šou „Áno, šéfe!“ dosiahla podiel takmer 24% a bola jednotkou na trhu u mužov, medzi mladými divákmi – 28,6% a vo veľkých mestách (nad 50 tis.) – 30%. Animovaný seriál pre dospelých Lokal TV konkurenciu opäť porazil medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 30,7%, pričom najvyššiu sledovanosť dosiahol u mladých mužov s podielom 38,4%.

Stanica PLUS dosiahla svoj najlepší štvrtkový primetime podiel s hodnotou 7,6% a výrazne za seba odsunula vrejnoprávnu televíziu i TV Doma. Najúspešnejším titulom na PLUSke bola včera komédia Choď na to! s podielom 9,9%, pričom u mužov to bolo až 14,3%!

Televízie JOJ a PLUS získali vo štvrtok 15. 12. 2011 spolu podiel 30,8% celodenne a 37,1% v primetime. V hlavnom vysielacom čase si tak tento týždeň každý deň držia postavenie lídra na trhu.