TV JOJ lídrom v primetime!
02.01.2012 - 12:54
Konkurenciu porazila v piatok, na Silvestra i na Nový rok o 20.00 hod.
TV JOJ bola uplynulý týždeň lídrom na trhu v primetime. Konkurenciu porazila takmer každý deň, pričom o 20.00 hodine uspela aj na Silvestra a na Nový rok, keď bola jednotkou so seriálom
Panelák i novoročnou premiérou
Wall-e. Na Nový rok tradične uspel aj netradičný
novoročný príhovor, tentoraz
Pištu Lakatoša, ktorý bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
TV JOJ si za uplynulý týždeň, narozdiel od konkurencie, medziročne výrazne polepšila. Nový rok začala TV JOJ úspešne, keď bola jednotkou na trhu so svojou novoročnou premiérou Wall-e, ktorá dosiahla rating 12,8% a podiel 29,4% (36,1% u mladých 15-34) - stala sa najsledovanejším filmom dňa a predstihla tak filmovú premiéru konkurencie. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bol Novoročný príhovor Pištu Lakatoša s ratingom 13,7% a podielom 32,5%. Tradične sa darilo aj spravodajstvu – Noviny TV JOJ dosiahli rating 15% a podiel 36,1%.
Na Silvestra sa na JOJke najviac darilo spravodajstvu a komediálnym žánrom. Noviny TV JOJ dosiahli podiel 35,5%, nasledujúci Silvestrovský Panelák 29,3% a výrazne tak v čase svojho vysielania porazil ponuku konkurencie. Podvečer sa darilo štyrom epizódam seriálu Profesionáli – v čase svojho vysielania boli jednotkou na trhu (podiel najsledovanejšej epizódy dosiahol 27%).
V piatok večer TV JOJ uspela s komédiou Taxi, taxi – ako jednotka na trhu film dosiahol podiel 27,2% a odsunul za seba klasickú českú komédiu na konkurenčnej stanici. Rovnako jednotkou bola TV JOJ s komédiou Kráľovná XXL.
Stanica PLUS uspela na Silvestra s maratónom seriálov Simpsonovci a Život po ľuďoch s priemerným podielom takmer 7% a nočným maratónom Mafstory s priemerným podielom približne 9%. Na Nový rok sa darilo reprízam Mama, ožeň ma s podielom 7,3% a Karel Gott 70 s podielom 6%, uspela aj novoročná premiéra filmu Krutá voľba s podielom 5,3%.
Televízie JOJ a PLUS získali uplynulý týždeň spolu podiel 26,6% celodenne a 33,2% v primetime, pričom TV JOJ bola lídrom na trhu v primetime s podielom 29,3%. Oproti predchádzajúcemu roku si TV JOJ v primetime polepšila o 4,1%!
TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov 12-54. Porovnávania v 12+ sú pre televízie JOJ a Plus irelevantné.