Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ uzavrela uplynulý rok úspešným decembrom, keď medziročne vzrástol jej výkon v celodennom meradle i v prime time a jej spravodajské relácie mali viac divákov ako konkurencia. V skupine divákov vo veku od 12 do 54 sme si celodenne polepšili v priemere o 0,4 % na 15,6 % share a v prime time zvýšila svoj trhový podiel o 1,8 % na decembrový priemer na úrovni 20,3 %. Noviny TV JOJ dosiahli lepší rating ako konkurencia a boli tak najsledovanejšou spravodajskou reláciou na Slovensku pre univerzálne publikum. Najviac divákov mali Noviny TV JOJ v nedeľu 18. decembra, a to až so 14,7 % sledovanosťou a 31,8 % podielom na trhu v skupine divákov nad 12 rokov. Hlavná spravodajská relácia JOJky bola lídrom trhu v čase svojho vysielania 17-krát za celý december. Nezaostávali ani naše ďalšie spravodajské relácie. Šport bol počas decembra 2016 lídrom trhu v čase svojho vysielania 18-krát medzi divákmi od 12 rokov. Najlepšie počasie, ktoré dosiahlo svoje decembrové maximum 18. decembra so sledovanosťou 15,2 %, uprednostnili diváci pred konkurenciou až 25-krát.
JOJka vás bavila a oslovila aj s príchodom roku 2017. JOJ Group totiž odštartovala nový rok ako jednoznačný líder slovenského trhu v celodennom meradle, aj v prime time, pričom v nedeľu 1. januára dosiahla v hlavnom vysielacom čase sledovanosť až 17,2 % a podiel 31,2 % medzi divákmi nad 12 rokov. Najsledovanejším programom uplynulého týždňa a zároveň Nového roka sa z ponuky všetkých slovenských televízií v rámci univerzálneho publika stali Noviny TV JOJ s excelentnou, až 17,4 % sledovanosťou a 31,2 % podielom na trhu. Hlavnú spravodajskú reláciu si na JOJke v prvý deň roka 2017 pozrelo celkovo až 818-tisíc divákov. TOP programom posledného minuloročného týždňa sa pre komerčnú cieľovú skupinu slovenských divákov stal rodinný film Hačikó: príbeh psa, ktorý zaznamenal vynikajúcu 14,5 % sledovanosť a 30,8 % podiel na trhu. Celkovo si večerný film na JOJke v nedeľu nenechalo ujsť až 742-tisíc divákov, ktorí predstavovali až 15,8 % rating a 29,5 % share v skupine divákov nad 12 rokov.
V prvé tri dni nového roka boli všetky spravodajské relácie TV JOJ lídrami trhu v čase svojho vysielania - Noviny TV JOJ, Šport aj Najlepšie počasie. Mimoriadne sa darí aj relácii KRIMI, ktorá napríklad 1. januára dosiahla nadpriemernú 13,9 % sledovanosť a 25,7 % podiel (CS 12+) a 2. aj 3. januára bola tretím najsledovanejším programom na trhu pre univerzálne publikum (s 12,0 %, resp. 12,1 % ratingom). V druhý januárový deň odštartovala na JOJke svoju novú sezónu aj podvečerná relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorej úspešná premiéra dosiahla 7,4 % sledovanosť a 18,3 % podiel na trhu a včera svoj výkon ešte zlepšila na 7,5 % rating a 19,2 % share v skupine divákov nad 12 rokov. V utorok večer odvysielala TV JOJ ako koproducent s Českou televíziou tiež premiéru nového seriálu Svet pod hlavou, ktorého prvú epizódu si na Slovensku pozrelo 342-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo 7,3 % sledovanosť. Nasledujúce epizódy nového seriálu Svet pod hlavou nájdu slovenskí diváci v programe stanice PLUS každý pondelok o 20:35 hod.