Joj a Plus

Aj v marci dosiahli televízie JOJ a PLUS medziročný rast, konkurencia naďalej s poklesom!

Televízie JOJ a PLUS dosiahli aj za mesiac marec medziročný nárast sledovanosti – spolu približne o 4%, pričom rástli obe televízie.

V nedeľu večer dosiahla TV JOJ nadpriemernú sledovanosť s akčným filmom Vojak – podiel 28,9%. Napriek repríze film porazil premiérovú spevácku šou konkurencie u mužov, kde dosiahol ako jednotka na trhu podiel 33,6%. Nadpriemernú sledovanosť dosiahlo aj hlavné spravodajstvo TV JOJ s podielom 34,5%, jednotkou na trhu boli tradične relácie ŠportNajlepšie počasie.

V nedeľu sa darilo aj stanici PLUS, ktorá bola celodennou i primetime trojkou na trhu (6,2%/5,8%). Najviac sa darilo večernej ponuke – komédia Kameňák dosiahla podiel 9% a nasledujúci film Únos za bieleho dňa dosiahol podiel 9,6%. Ponuka konkurenčných televízií Jednotky STV i TV Doma zaostala približne trojnásobne. Televízie JOJ a PLUS dosiahli v nedeľu 1. apríla 2012 spolu podiel takmer 30% celodenne a 34,1% v primetime.

TV JOJ dosiahla za uplynulý týždeň medziročný rast sledovanosti o 2,2% celodenne, naopak konkurenčná televízia je naďalej v medziročnom poklese (za uplynulý týždeň o viac ako 7%). Medziročne rástla aj stanica PLUS (celodenne o 2%). Televízie JOJ a PLUS narozdiel od konkurencie rástli celý uplynulý mesiac, keď v marci dosiahli medziročný rast spolu o približne 4%, pričom v primetime obsadili približne 30% trhu.