Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Na veľkonočný pondelok dosiahla TV JOJ so svojou ponukou pozíciu lídra na trhu. Darilo sa jej po celý deň, pozíciu jednotky dosiahla napríklad s filmami Dr. Dolittle (26,2%), Noc v múzeu (27,6%), či Zbohom Prada (27,9%). Divákov zaujal aj Skutočný príbeh Ivety Bartošovej, ktorý s podielom 27,8% výrazne porazil ponuku konkurencie. Darilo sa aj spravodajstvu – Noviny TV JOJ získali podiel 35,7%.
Svojich divákov si aj v pondelok držal seriál Panelák s ratingom 10,8% a približne štvrtinovým podielom na trhu. Tradične bol jednotkou na trhu vo veľkých mestách, v BA kraji a u vysokoškolsky vzdelaných divákov. Nasledujúce Extrémne rodiny porazili s podielom 28,7% naživo vysielanú spevácku šou konkurencie. Suverénnou jednotkou s výrazným náskokom pred konkurenciou bola aj nasledujúca reality šou Hotel Paradise, ktorá dosiahla rekordný podiel 32,1%. U mladých divákov (15-34) dosiahol podiel až takmer 40%. Lídrom na trhu ostala TV JOJ aj s nasledujúcim seriálom Profesionáli – podiel 27,6%.
V nedeľu dosiahla svoj doteraz najvyšší nedeľný podiel na trhu stanica PLUS – celodenne 6,2%, v primetime ako trojka na trhu 7,1%. Zásluhu na tom majú najmä filmové tituly Copak je to za vojáka – podiel 12,2% a Barbar Conan – podiel 12,5% - počas oboch filmov bola stanica PLUS silnou trojkou na trhu, verejnoprávna Jednotka dosiahla iba polovicu výkonu PLUSky a konkurenčná Doma iba štvrtinu.
Počas víkendu sa darilo aj spravodajstvu – v sobotu aj v nedeľu boli najsledovanejším spravodajstvom na Slovensku Noviny TV JOJ pred spravodajstvom konkurencie. V sobotu sa darilo aj filmu Austrália s podielom 26%, pričom jednotkou na trhu - pred reality šou konkurencie - bol film v BA a TT kraji, ale aj u vysokoškolsky vzdelaných divákov. Na veľkonočný piatok bola TV JOJ jednotkou na trhu napríklad počas filmov Doba ľadová 2 a Kniha majstrov.
V medziročnom porovnaní si TV JOJ počas veľkonočných sviatkov (piatok – pondelok) v priemere polepšila celodenne o 1,6% a dosiahla svoj doteraz najlepší výsledok, v primetime si TV JOJ medziročne polepšila o 1,4%. Konkurenčná televízia si naopak medziročne výrazne pohoršila – celodenne o viac ako 3%, keď dosiahla svoj historicky najhorší výsledok, v primetime konkurencia stratila takmer 4%.