Joj a Plus

Filmy na JOJ a PLUS porazili finále speváckej šou konkurencie!

Sledovanejšie ako spevácka šou boli v nedeľu Noviny TV JOJ, ktoré v uplynulom týždni 6x porazili konkurenčné hlavné spravodajstvo.

Nedeľa bola pre televízie JOJ a PLUS opäť veľmi úspešná, keď spolu boli celodenným i primetime lídrom na trhu (30,4% / 36,5%). Na TV JOJ sa darilo repríze filmu Vykúpenie z väznice Shawshank s podielom 30,4%, pričom film bol výraznou jednotkou na trhu u mladých divákov (15-34) s podielom 35,5% a medzi mužmi s podielom 35,9%. Na stanici PLUS uspela komédia Kameňák 3 s nadpriemerným podielom 10,6%. Oba filmy tak ponúkli atraktívnu a úspešnú alternatívu k finále speváckej šou – jarného ťažiskového formátu konkurencie.

Najsledovanejšími reláciami na trhu boli v nedeľu spravodajské relácie TV JOJ, ktoré obsadili prvé tri miesta v rebríčku najsledovanejších relácií dňa na Slovensku – Noviny TV JOJ dosiahli podiel 40,6%, ŠPORT 39,3%Najlepšie počasie 39,9%, konkurencia so svojim spravodajstvom zaostala. Noviny TV JOJ boli v uplynulom týždni 6 dní sledovanejšie ako konkurenčné hlavné spravodajstvo a obsadili tak pozíciu lídra na trhu medzi spravodajskými reláciami na Slovensku.

Ešte v piatok na JOJ uspel animovaný film Horton, ktorý získal nadpriemer medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 25,9% a bol jednotkou v Trenčianskom kraji s podielom 30,3%. V sobotu večer uprednostnili ponuku TV JOJ pred farmárskou šou diváci v Bratislavskom kraji, kde bol jednotkou na trhu film Dievča, ktoré koplo do osieho hniezda s podielom 32,3%, rovnako jednotkou bol tento film medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi.

Televízie JOJ a PLUS celkovo obsadili za uplynulý týždeň približne 30% trhu a naďalej si držia medziročný rast sledovanosti.