12 kôl TS

TV JOJ lídrom na trhu v nedeľnom prime time

Premiéra filmu 12 kôl sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Akčný film 12 kôl zabezpečil pre TV JOJ postavenie lídra na trhu v nedeľnom primetime, keď s výrazným náskokom predstihol ponuku konkurencie. Film dosiahol rating 12,6% a podiel 33,2%. Konkurencia so svojou filmovou ponukou zaostala o viac ako 140 tis. divákov a o takmer 12% v podieli na trhu. TV JOJ bola jednotkou na trhu aj s nasledujúcim filmom Prci, prci, prcičky: V tábore s podielom 28,1%. 
Najsledovanejším programom na TV JOJ bolo v nedeľu Najlepšie počasie s ratingom 15,2% a podielom 36,8%. Hlavné spravodajstvo Noviny TV JOJ dosiahlo podiel 30,3%, pričom v sobotu boli Noviny TV JOJ najsledovanejším spravodajstvom na trhu s ratingom 12,2% a podielom 35,3%. V sobotu bola TV JOJ jednotkou na trhu aj počas šou Farmár hľadá ženu.