Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Zmeňme srdiečka na skutočnú lásku. To je hlavné motto charitatívneho projektu Labku na to, ktorý pripravila Nadácia TV JOJ. Presne na Valentína budú na sociálnych sieťach uverejnené špeciálne fotky, ktoré zachytávajú ambasádorky projektu z ich vlastnými miláčikmi. Tvárami kampane sa stali známe jojkárske herečky - Simona Kollárová (Hranica, Lásky v Istanbule), Rebeka Gregáňová (Nemocnica) a influencerka Simona Summerling.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Počas celého dňa sa budú pri snímkach zbierať srdiečka a tie Nadácia premení na financie, ktoré venuje na zvieracie útulky. "Srdiečka alebo lajky na sociálnych sieťach v skutočnosti nemajú žiadny hlbší význam. V našej kampani sa však zmenia na skutočnú lásku, pretože každý lajk bude znamenať finančné prostriedky pre zvieracie útulky. Ako ambasádorky sme si vybrali dámy, ktoré sú ozajstnými milovníčkami zvierat a vzťah medzi nimi a ich miláčikmi je naozaj hlboký, čo sa odráža aj na výsledných fotkách," vysvetlila riaditeľka Nadácie TV JOJ Natália Konečná. K absolútnej autentickosti záberov prispel aj osobný vklad fotografky Marietty Kollárovej, ktorá mala svoje fotky publikované, napríklad, v talianskom magazíne Vogue.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Súčasťou kampane je aj vyhlásená zbierka na webe Ľudiaľuďom.sk, kde môžu ľudia podporiť myšlienku pomoci a ľubovoľnou čiastkou sa do projektu zapojiť. Finančná zbierka poputuje rovným dielom do troch zvieracích útulkov naprieč Slovenskom, a to pre útulok 4lístky Komárno, Tuláčik Brezno a OZ Život je pes Rožňava.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame