JOJ Plus  LOGO

JOJ PLUS v primetime trojnásobne silnejšia ako Doma!

JOJ PLUS si v pondelok pripísala ďalší rekord, keď dosiahla doteraz najvyššie pondelkové podiely od začiatku svojho peoplemetrového merania.
V primetime s podielom 6,3% trojnásobne predstihla konkurenčnú TV Doma a opäť tak potvrdila svoje stabilné postavenie ako najsledovanejšej z tzv. malých televízií. Na TV JOJ sa darilo Paneláku, ktorý bol jednotkou na trhu v mestách a suverénom v Bratislavskom kraji.
V pondelok 6. júna 2011 sa na TV JOJ darilo dennému seriálu Panelák, ktorý získal najvyšší pondelkový podiel aktuálnej série 24,5%, pričom v mestách a v štyroch krajoch bol jednotkou na trhu. Podiel v mestách (5-100 tis. a viac obyvateľov) dosiahol 30,8%, Panelák bol suverénny opäť v Bratislavskom kraji 12-54 s podielom 39,2%. 
Noviny špeciál o tragédii letu Air France 447, pri ktorom zahynulo 228 ľudí vrátane troch Slovákov, najviac zaujali divákov v Žilinskom kraji 12-54 s podielom 30,2%, jednotkou na trhu boli aj v Bratislavskom kraji 12-54 s podielom 24,3%.
Svoj ďalší rekord zaznamenala JOJ PLUS, ktorá včera dosiahla najlepší pondelkový celodenný i primetime podiel od začiatku svojho peoplemetrového merania s hodnotami 5,6% celodenne a 6,3% v primetime (na pokrytí 6,2% a 6,9%). V primetime JOJ PLUS trojnásobne predstihla konkurenčnú TV Doma. Zásluhu na tom majú predovšetkým kriminálne seriály, ktorým na Pluske patrí práve pondelok večer. Dve epizódy CSI: Kriminálka Miami dosiahli podiely 7,2% a 8,2%, nasledujúci premiérový krimi seriál Ochrana svedkov dosiahol skvelý podiel 8,5% (napríklad v Banskobystrickom kraji podiel dosiahol hodnotu až 15,4%). Darilo sa aj nemeckému krimi seriálu Mravnostné oddelenie s podielom takmer 10%.
Podvečerná Súdna sieň aj v úvode nového týždňa získala viac divákov ako konkurenčný projekt (Súdna sieň 29,3%, Bez servítky 25,1% - podiely 12+).
Televízie s logom JOJ dosiahli v pondelok 6. júna 2011 spolu podiel 25,4% celodenne a 30,7% v primetime, pričom v mestách bol primetime podiel TV JOJ a JOJ PLUS s hodnotou 34,8% vyšší ako súčet konkurenčných staníc Markíza a Doma.