Panelák opäť jednotkou na trhu, stanice s logom JOJ víťazom v mestách
16.06.2011 - 14:10
TV JOJ sa tento týždeň nadpriemerne darí.
Stanice s logom JOJ porazili konkurenčné stanice CME v mestách a v Bratislavskom kraji 12-54, v primetime boli silnejšie aj medzi mladými divákmi 15-34 i v ďalších dvoch krajoch. Aj včera bol v čase svojho vysielania jednotkou Panelák, darilo sa aj akvizičným seriálom CSI: Kriminálka Miami a Kosti a už tradične aj JOJ PLUS.
Denný seriál Panelák získal v stredu 15. júna najvyšší podiel aktuálnej série s hodnotou 28,9% a v čase svojho vysielania bol opäť jednotkou na trhu. Ešte silnejší bol Panelák v mestách (5-100 tis. a viac obyvateľov) s podielom 34,3%, jednotkou bol aj medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi – 33,5%.
Nasledujúce akvizičné seriály dosiahli napriek repríze nadpriemer stanice. Seriál CSI: Kriminálka Miami získal podiel 26,3%, jednotkou na trhu bol v mestách s podielom 29,1% a suverénne si počínal v Bratislavskom kraji 12-54 s podielom 38,2%. Seriál Kosti získal ako jednotka na trhu podiel 27,4%, v mestách to bolo 32,3%, tradične silný bol v Bratislavskom kraji 12-54 s podielom 39%, ale aj v Žilinskom kraji 12-54 s podielom 37%.
Podvečerná Súdna sieň získala v celkovom počte divákov o 88 tisíc divákov viac ako konkurenčný projekt Bez servítky (Súdna sieň 29,8%, Bez servítky 19,4% - 12+).
Streda bola opäť silná aj na JOJ PLUS, ktorá je už tradične najsilnejšou z tzv. malých televízií s náskokom pred TV Doma. Večer sa darilo najmä šou Ninja Factor s podielmi 5,9% a 6%, u mužov 12-54 to bolo až 8,3% a 8,2%. Blízko smrti si opäť poradilo s tureckou telenovelou na Doma s podielom 5,4%.
Televízie s logom JOJ získali v stredu 15. júna 2011 spolu podiel 28,2% celodenne a 31,2% v primetime. V mestách boli stanice s logom JOJ lídrom na trhu s podielmi 31,6% / 34,8% a stanice skupiny CME výrazne predstihli v Bratislavskom kraji 12-54 s podielmi 31,1% / 34,3% a v primetime aj medzi mladými divákmi 15-34 s podielom 32,6%.